More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Alvis Silver Eangle SA adatlapja

Jármű megnevezése:Alvis Silver Eangle SA
Típus:
Gyártási év:1929
Lökettérfogat:2147 cm3
Teljesítmény:73 Le
Hengerek száma:6 db
Sebességváltó:4 fokozatú szinkronizált
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:137 km/h
Tömeg:1680 Kg
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1927-1939
Egyéb:
1927-1933 1927 végén, az Alvis bevezette az első 14.75 lóerős hathengeres autót (TA , később TB 14.75). Egyenletesebbnek és halkabbnak tervezték, mint a 12/50-est, az alvázváltoztatások minimálisak voltak, de nagymértékben megváltozott a kereszt-rudazat. A hasonló választékú karosszéria stílusok négyhengeres autóknál voltak elérhetőek. Az 1870 cm3 motor 60-62 lóerővel bírt a becslések szerint, jellegzetessége a 63 x 100 mm-es 4csapágyas főtengely, és a Lanchester típusú stabilizátor az elején (súrlódás kiegyensúlyozó). A rövidített sebváltó és súlytöbblet biztosította, hogy ne legyen gyorsabb a négyhengeresnél, de csendesebb és rugalmasabb legyen. Ez az első pár változtatás megalapozta a szabványos Alvis gyakorlatot, mely szerint a vezérműtengely lánchajtással a motor hátuljából indul. Az 1933-as 20 LE Silver Eagle, a kaszni minden időjárási viszonyoknak megfelel. Robin Gilbert A magyarázat erre, hogy az inline 6 típusú inkább szenvedett a vezérműtengely torziós rezgéseitől. Elhelyezése a meghajtó vagy a csomópont közelében történt, hogy a vezetés végén minimalizálja az ostorhatású rezgéseket. További kivételek ez alól a szabály alól: a négyhengeres 12/70, az utódja a TA 14 és a Silver Crest. Kezdetekben a gyújtás és a kipufogó rendszer a külső részbe lett téve, míg a gyertyák a belső részben (hengerben) helyezkedtek el. A bronz vízpumpa a régi konstrukció szerint az egyszerű termosztátos hűtőrendszer helyére került, az olajpumpa pedig belülről lett rögzítve, mintsem kívülről az olajteknő aljára. 1929 végén a motor elavulttá vált, a 2148 cm3 autó “Silver Eagle” nevet kapta (TA és SA 16,95). A lóerő pedig megnőtt 72 LE-re. 1933-as 20 LE Silver Eagle motor Robin Gilbert Ez lett az egyik legismertebb és legkedveltebb Alvis model az összes közül, 1932-ig különböző kasznikkal került a piacra (SB, SC, SD, SE, TA, TB és TC 16.95). A használt alváz hosszai: 9’4 ½ és 9’10 ½ , alacsonyabbak és szélesebbek voltak. Az 1930-as években a név újra életre kelt egy teljesen más autónál. Jelentős javulás következett be a teljesítményben, mely társult egy nagyobb motor felszereltségével, valamint készítettek egy sportverziót: három hengeres és erősebb motorral, a végsebesség 85mph lett. 1930 végén egy még nagyobb motor: 73 x 100 mm dugattyú, 2511 cm3 és 19.82 lóerő, utóbbit 75 lóerőre fejlesztették. A legtöbb alváz, luxuskocsi vagy limuzin karosszériához volt rögzítve, jobb karosszérialakatosok által három különböző tengelytávon került forgalomba (9’10 ½ “, 10’3” and 11’ mint TA, TB és TC 19.82). Ezek az autók megtartották a Vintage stílusú alváz rendszert, sebességváltót és a motort összekötve, a jobb kezes sebességváltó elkülönítésével. 1932-es 20 LE Silver Eagle, Mayfair Fuvarozási Rt. 6 light szalon A fejlesztett fékrendszer, újra egy Alvis által szabadalmaztatott stílus, nagyobb fékdobbal és kifinomultabb rendszerrel lett felszerelve. Kezdetekben egy központosított alvázolajozó rendszert használtak, helyettesítve ez által a pedálműködtetésű olajpumpát, és - a zsírzó gomb sokszerűsége miatt - a mérföldnyi hosszúságú vörösréz csőrendszert a korábbi kocsikon. Hasonló rendszereket szereltek a drágább Alvis autókra egészen a háborúig. Hasonlóképpen a későbbi Silver Eagle autóknál és az utolsó 12/60-as típusokon, láthattuk az első megjelenését az Alvis „kocsonya forma” kerékagynál, az áttételes dróthuzal kerekeken. Ez a dizájn használta a bordás kerékagyat, párosították már hasonló redőkkel, bordákkal, a központi keréken, a szokásos bütykök helyén. Annak ellenére, hogy ez egy kiváló rendszer volt, egészen addig nem használták, amíg más tervezők nem alkalmazták, és egyedi sajátossága maradt az Alvis 30-nak. A Silver Eagle bevezette a kettős gyújtást (gyújtómágneses & orsós), és a tripla –SU, sorhatos- karburátorokat hozzászerelték sok Alvis modellhez a 30-as évek végén. Kevés 20 lóerős Silver Eagle készült (nagyon drága autóknak számítottak), és elég kevés is maradt fenn. Jelentősége abban rejlik, hogy ez volt az utolsó Vintage dizájn magas alváz, mely használja a peremes felszerelésű motort, hogy megmerevítse az alvázat, egy elkülönített jobb kezes sebességváltóval. Megtartotta a Vintage stílusú ezüstös elejét, a rézsútos üveg búrát. Még mindig a későbbi autók ellenőrzött fékjeivel, központi olajzó rendszerrel, és a kerékagyakkal voltak felszerelve. Az SA 20-as Speedet követte egy határozottan késői Vintage stílus. Hozzávetőlegesen 1600 különböző Silver Eagle model készült. Ez a szám nem tartalmazza azt az 1935-ben készült 6 autót, melyeket szintén Silver Eagle-nek neveztek.