More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Jaguar E-Type adatlapja

Jármű megnevezése:Jaguar E-Type
Típus:E-type
Gyártási év:1965
Lökettérfogat:4235 cm3
Teljesítmény:248 Le
Hengerek száma:
Sebességváltó:
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:
Tömeg:
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1964-1968
Egyéb:
4.2-es modell 1964. októberében mutatták be a 4236 cm3-es motorral szerelt modellt. Külsejében nem változott sem a kupé sem a roadster. A nagyobb motor ereje (lóerőben és hivatalosan) nem változott, ámde nyomatékosabb és kiegyensúlyozottabb lett. Ezért ez az a modell ami a legtöbb hozzáértő szerint a legjobban testesíti meg az autót. A dinamót generátor váltotta fel, az elektromos rendszert negatív földelésűvé alakították át. A többek által kritizált üléseket valamivel kényelmesebb formájúra cserélték. (A kupé és a roadster ülése megegyezett). A legnagyobb változás a teljesen szinkronizált négy sebességes váltó - melyet a Jaguár tervezett. Az alap gyári színválaszték csekély mértékben változott. 1965. decemberétől az opcionális extra vészvillogó az alapfelszereltség részét képezte.