More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Tünde R 175 1960 Bodrogkeresztúri Motor Múzeum adatlapja

Jármű megnevezése:Tünde R 175 1960 Bodrogkeresztúri Motor Múzeum
Típus:
Gyártási év:1960
Lökettérfogat:174 cm3
Teljesítmény:14 Le
Hengerek száma:1 db
Sebességváltó:
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:
Tömeg:115 Kg
Futómű:
Legyártott darabszám:2500 db
Gyártási időszak:1960-1962
Egyéb:
A típus fejlesztésének és gyártásba vételének fő motiválója a Csepeli Motorkerékpár-gyárnak a korábbi haditermelésből nagy présgépekkel rendelkező Nagy tömegáru-gyárral történt egyesülése volt. A kétütemű, 8-9 lóerős motor a burkolt kétkerekűeknél szokásos, ventilátoros kényszerhűtést kapott, a lengő-rugózó, kúp-tányérkerekes hajtóműegység féloldalas hátsó himbaként is szolgált. Az első felfüggesztés félhosszú-lengőkaros Earles-villa volt. A 90 km/ó végsebességű, 115 kg súlyú jármű kellemes és komfortos közlekedést tett lehetővé. Sajnos a technikailag igényes szerkezeti megoldások meghaladták a csepeli gyár akkori lehetőségeit, így a gyártás két éve alatt mintegy 2500 példány készülhetett el ebből a szép és igényes kivitelű robogóból.