More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Skoda S100 adatlapja

Jármű megnevezése:Skoda S100
Típus:Sedan
Gyártási év:1971
Lökettérfogat:988 cm3
Teljesítmény:48 Le
Hengerek száma:4 db
Sebességváltó:négy fokozatú
Üzemanyag kapacitás:32 liter
Max. sebesség:125 km/h
Tömeg:755 Kg
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1969-1977
Egyéb:
Ezt a típusú autót 1970-1972 k9özött gyártották, külső kilincses formában. Az első gazdája sajnos összetörte, és így került a nagypapám tulajdonába, aki akkor 5000 ft-ért vette. Ő elkezdte javítgatni a kisautót és nagyon sok örömét lelte benne, ekkor kapott vonóhorgot is. A kocsi egészen 2003 végéig szolgálta a családot, majd ideiglenesen ki lett vonva, és egy garázsban állt. Sajnos 1984-óta igen leamortizálódott állapotba került megint és a pár éves forgalomkivonás sem használt neki. Hosszas gondolkozás után 2006-ban úgy döntöttünk nem ahgyjuk, hogy valamilyen bontóban végezze. Nagy kihívás volt ez, hiszen rengeteg munka volt vele, de azt hiszem megérte. Felújítása után 2008 tavaszán volt az első próbaútja, ahol, barátomnak, ki nagyon sokat tett azért, hogy ez az autó megint visszakapta régi fényét fényét.