More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Moszkvics 412 adatlapja

Jármű megnevezése:Moszkvics 412
Típus:Sedan
Gyártási év:
Lökettérfogat:1479 cm3
Teljesítmény:75 Le
Hengerek száma:4 db
Sebességváltó:4 fokozatú szinkronizált
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:140 km/h
Tömeg:910 Kg
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:
Egyéb:
Korabeli cikkek: A 412-es újdonság. A kép láttán már szinte felesleges olvasóink számára jelezni, hogy a Moszkvics gyár 412-es modelljéről van szó. Nemrég közöltünk egy fotót a 408-as alapformát követő, de nem kör alakú fényszóróval épített újdonságról, amely nem más, mint a 412-es típus. Amikor a motorját ismertettük, kihangsúlyoztuk az OHC-vezélést - vagyis a felül elhelyezett vezérműtengelyt - , a hengerek döntését, a sugár alakban függő szelepeket, és jeleztünk néhány adatot is. Most már a svájci katalógusban is szerepelt a 412-es, ami arra utal, hogy sorozatgyártásra érett az újdonság. Ennek ellenére úgy tudjuk, hogy az idén még csak kevés - mintegy 1000 darab - került le a futószalagról, amelynek átállítását, a moszkvai gyár régi szokása szerint most is úgy kívánják megoldani, hogy ne szüneteljen a termelés. Ez a törekvés annál is sikerülhet, mert a jelenlegi 408-as lassan átveszi a váltótípus egyes szerkezeteit. Így például az osztott, külön-külön állítható első üléseket már megtaláljuk a mostanában hozzánk szállított Moszkvicsokban. A hűtő is átalakult új motor fogadására, és végül a kocsitest hátsó kiképzése kap lágyabb, simább vonalat, újfajta lámpatesteket. Az eddigi prototípus-vizsgálatok során, amint arról már beszámoltunk, többféle szerkezeti elemet is kipróbáltak, hogy később eleget tudjanak tenni a speciális rendeléseknek. Adott esetben például tárcsafék kerülhet az első kerekekhez, vagy botváltó az eddigi kormányrúd-kapcsolókar helyett, mint ahogy Diesel-motoros változatban is ígérik a 412-est. Mi most a legfrissebb gyári műszaki leírás, valamint a svájci publikáció alapján igyekszünk részletesen ismertetni a kocsi jellemzőit, bár a 412-es modell hazai importjára 1969 előtt nemigen kerülhet sor. Világszerte sokat várnak ettől a variációtól, amely a természetesen a korábbi Moszkvics-modellek közismerten jó tulajdoságait, mint például a lágy rugózást, a könnyű kormányzást, a fő darabok egyszerűségét, és az egész konstukció praktikusságát tovább fejlesztve örökli. És az új motor 19 másodperc alatt gyorsítja 100 km-es sebességre a 412-est! (Forrás: A. - M. 1968. Május 6.)