More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Mercedes-Benz 280Se W108 Old World Garage adatlapja

Jármű megnevezése:Mercedes-Benz 280Se W108 Old World Garage
Típus:W108
Gyártási év:1972
Lökettérfogat:2500 cm3
Teljesítmény:140 Le
Hengerek száma:6 db
Sebességváltó:
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:
Tömeg:
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1965-1972
Egyéb:
A 220 Sb, 220 Seb és 300 SE modellekből álló hathengeres Heckflossen-széria helyére átdolgozott felső kategóriás Mercedes-Benzek érkeztek 1965 augusztusában a 250 S, 250 SE és az új 300 Seb típusok személyében. A Paul Bracq tervezte karosszériák alatt 3 literes, illetve a 2.2-es motor felfúrásával nyert 2,5-ös soros hathengeres hajtóművek rejtőztek. 1966 márciusában egészítette ki a kínálatot a 300 SEL, ami az alapmodellhez képest 100 mm-rel hosszabb tengelytávjával különösen a hátsó utasoknak kedvezett. Olyannyira, hogy a Vatikán ebből is rendelt két különleges darabot. Az egyiket 1966-ban landauet kivitelben, normál tengelytávval és fotellel, a másikat 1967-ben hosszított alaplemezzel, hatszemélyes formában. Míg a landauet Őszentsége második kocsija volt, a limuzin a vendégek utaztatására szolgált. Bár a 250 S gyártása 1969 márciusáig folytatódott, a 250 SE, 300 Seb és 300 SEL szalagjai még 1968 januárjában leálltak. A 280 S és 280 SE léptek ugyanis a helyükbe. Az új hathengeres, 2,8 literes motor porlasztós verzióban 140 lóerőt, befecskendezéssel 160-at teljesített, sőt az új 300 SEL-ben tovább tuningolt, 170 lovas verziója dohogott. A széria csúcsmodelljének mégsem ez, hanem a szélesebb gumikkal, a halogén dupla fényszórókkal és a 600-as modell V8-as aggregátjával kecsegtető, 1968 márciusától rendelhető 300 SEL 6.3 számított. Több mint kétszer annyiba került, mint a 280 SE, exkluzivitása azonban elnyomta e jellemzőjét. A nagy érdeklődésre való tekintettel 6526 darab készült belőle. Az óriási differenciát közte és a mint teljesítményben, mind felszereltségben alatta lévő típusok között át kellett hidalni valahogy, ezért 1969 őszén a 2,8 literes 300 SEL-ből 300 SEL 3,5-öt varázsoltak, felhasználva a vadonatúj 3,5 literes, V8-as motort. Ez egyébként 1971 márciusától a 280 SE 3,5-ben és a 280 SEL 3,5-ben is megjelent. 1971 májusától a gyártósorok 1972 szeptemberi leállításáig külön az észak-amerikai piacra is készültek speciális darabok 4,5-ös hajtóművekkel (280 SE 4,5; 280 SEL 4,5 és 300 SEL 4,5). Forrás: Bancsi Péter-Bíró Imre: Nagy Mercedes-Benz Könyv - Nagykönyv Kiadó