More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

VAZ 2102 adatlapja

Jármű megnevezése:VAZ 2102
Típus:Kombi
Gyártási év:1978
Lökettérfogat:1198 cm3
Teljesítmény:74 Le
Hengerek száma:4 db
Sebességváltó:4 fokozatú szinkronizált
Üzemanyag kapacitás:45 liter
Max. sebesség:142 km/h
Tömeg:1355 Kg
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1974-1987
Egyéb:
A VAZ-2102 COMBI gépkocsi a Togliatti autógyár második modellje volt, amelyet 1971 év elején kezdtek el gyártani és még annak az évnek a végén Magyarországra is exportálták! Hozzánk kizárólag csak az alap 2102-es gépkocsi jutott el, pedig ennek a típusnak több karosszéria-motor párosítása is volt: Pl. gyártották 1294ccm 68 lóerős motorral is. Külsőleg abban tért el, hogy megkapta a 2101/3-as 1.2s lökhárítóit,amin a gumi-babák helyett műanyag disz csíkot volt. Hátra a lökhárító alá pedig szereltek rá tolatólámpát. De készült a a kombi a 2103-as 1452ccm 75 lóerős motorral is, amihez már nem a legrövidebb 4,44:1 differenciál művet szerelték be, hanem a 4,3:1-est. Ezzel a gyári előírt végsebessége 145 Km/h volt. Az alap 2102 1197ccm 62 lóerős modellé hivatalosan 135 Km/h, de ennél többet tudott,mert 140....145 Km/h legnagyobb sebességet is elérte az autó! Amelyik 2102-Combi gépkocsiba az 1,5-ös motort tették, abba az autóba a 2103-as műszerfala volt beszerelve. Nyugati exportra, főleg a BENELUX-ÁLLAMOKBA és az NSZK-ba (Nyugatnémet Szövetségi Köztársaság) szánt gépkocsik csomagtartója kalaptartóval volt felszerelve, így nem lehetett a csomagtaróba az utastér ablakain keresztül belátni.