More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Ford Galaxie adatlapja

Jármű megnevezése:Ford Galaxie
Típus:Hard Top Coupe
Gyártási év:1971
Lökettérfogat:5800 cm3
Teljesítmény:
Hengerek száma:8 db
Sebességváltó:automata
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:
Tömeg:
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1971-1974
Egyéb:
Az autó egyébként egy 1971-es Ford Galaxie 500 hardtop coupe, 351-es (5.8L) Cleveland V8 motorral. Automata váltó, klíma, szervó kormány a felszereltsége és már tárcsafékes elöl. Virginia államból lett behozva még 2008-ba. Annak idején a legtöbbször a San Francisco utcáin c. filmben szerepelt a legtöbbet, mivel a főszereplő Carl Malden ilyennel járt. Az 1968-as Galaxie új hűtőrácsot kapott és fényszórói horizontálisan helyezkedtek el, a karosszéria többi része azonban változatlan maradt. 1969-ben az autó egy nagyobb karosszériát kapott, melyhez 7,0 és 7,01 literes motor járt, de megjelent egy valamivel nagyobb Thunder Jet nevű erőforrás is. A műszerfal az eddigiekkel ellentétben nem terjedt át az utas oldalára, hanem szinte körülölelte a vezetőt. 1971-ben az autó még nagyobbá vált és a féklámpák elvesztették sugárhajtómű alakjukat, helyette horizontálissá váltak. A következő évben a Galaxie nem sokat változott, mindössze a tető lett szögletesebb. A gyártás 1974-ben fejeződött be, ez volt egyben az utolsó olyan év is, amikor a nagyméretű Fordokat merevítő oszlopok nélküli kemény tetővel gyártották.