More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Gaz-13 adatlapja

Jármű megnevezése:Gaz-13
Típus:13 Csajka
Gyártási év:1963
Lökettérfogat:5506 cm3
Teljesítmény:195 Le
Hengerek száma:8 db
Sebességváltó:automatikus, háromfokozatú
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:160 km/h
Tömeg:1800 Kg
Futómű:
Legyártott darabszám:1114 db
Gyártási időszak:1959-1981
Egyéb:
1958-ba a Brüsszeli Világkiállításon a Szovjetunió standjának megkülönböztetett emelvényén egy amerikai stílusjegyeket magán viselő, robosztus autó vonzotta magára a látogatók tekintetét. A korabeli (tengerentúli divatnak megfelelően kétszínű festés, szárnyas hátsó kialakítás és rengeteg króm tette látványossá az akkor debütáló Csajkát. Az amerikai autókat jobban ismerők azonnal felfedezhették a Packard 400-as családdal való rokon vonásokat, amelyek a későbbi apróbb finomítások során még egyértelműbbé váltak. Nem véletlen a hasonlóság, hiszen a Csajka (Sirály) annak a Gorkij Autógyárnak a legfiatalabb gyermeke volt, amely a háborús segélyprogram keretében sajtolószerszámokat (a 180-as típusét) kapott a Packardtól, megteremtve ezzel a reprezentatív ZISZ 110-es típust. Ebben az esetben azonban a tervezőket csupán "megihlette" a tengerentúli gyár 400-as szériája.