More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Buick LaSabre Top Notch Company adatlapja

Jármű megnevezése:Buick LaSabre Top Notch Company
Típus:Sedan
Gyártási év:1970
Lökettérfogat:5700 cm3
Teljesítmény:260 Le
Hengerek száma:8 db
Sebességváltó:autómata
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:
Tömeg:
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1959-1975
Egyéb:
Csak kisebb részlet változások beleértve rostély és taillight módosítás voltak elkészült a 1970 Lesabre. Új tulajdonságok idén tartalmazott egy rejtett rádió antenna melyik összeg kettő drót beágyazott a szélvédőben. Wheelbase megnövelt egy hüvelyk 124 hüvelyk, összemérés közvetlen versenyző úgy mint Oldsmobile Delta 88, Higany Monterey és Chrysler Newport. Mindkét alap és Szokás modellek voltak újra ajánlat. Motor voltak módosított a szabvány 350 two-barrel V8VAL megnövelt lóerőben -ból 230 260. Egy új választás 1970 egy low-compression regular-fuel változata a 350 four-barrel árfolyamnak 285 lóerő és a high-compression prémium üzemanyag 350 four-barrel V8 reworked lóerővel upped 315 egy 10.25 1 sűrítés arány. Hozzáadva a lineup egy új Lesabre 455 vonal melyik megosztott belső és külső vágás a Lesabre Szokással és motoros Buick's új 455 cubic-inch V8 four-barrellel carburetor, 10.25 1 sűrítés és 370 lóerő, melyik szintén igényelt prémium üzemanyag. Átvitel adakozás tartalmazott egy szabvány three-speed kézi oszloppal emel az alap 350 two-barrel vagy tetszőleges three-speed Gyors Hydra-matic 350 önműködő, melyik szabvány berendezés a kettő 350 four-barrel motorral. Ez átvitel teljesen kicserél a régi two-speed önműködő ajánlat a kisebb alap motorral múlt évben, mialatt a 455 pár a Gyors Hydra-matic 400VAL. Buick most csatlakozott egyéb GM osztás értékesítésben az önműködő átvitel alatt a Gyors Hydra-matic kereskedelem név inkább mintsem a "Szuper Turbina" kijelölés használt óta 1964. az indulása a modell évnek, variable-ratio szervókormány és erő dob fékberendezés voltak tetszőleges berendezés. Azok tételek voltak elkészült szabvány berendezés összes Lesabres (és Kockázatos) eredményes Január 1, 1970. Erő elülső lemez fékberendezés maradt egy extra-cost választás. Először óta 1964, Buick ajánlat egy full-sized furgon 1970 alatt a Vagyon Vagon nameplate. Noha az használt a Lesabre's B-body, az lovagolt a C-body Electra 225's 127-inch wheelbase váz. A Vagyon Vagon jött szabvány a 455 V8VAL és belső állapot voltak hasonló a Lesabre Szokás és Kockázatos.