More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Citroen Rosalie Oldtimer Servic Tóth Tamás adatlapja

Jármű megnevezése:Citroen Rosalie Oldtimer Servic Tóth Tamás
Típus:8 CV
Gyártási év:1934
Lökettérfogat:1452 cm3
Teljesítmény:32 Le
Hengerek száma:4 db
Sebességváltó:
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:90 km/h
Tömeg:1400 Kg
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1932-1938
Egyéb:
Rosaline 08CV, 10CV és 15 CV típusokat. Az első kettő a C4 helyébe lépett, míg a harmadik6 hengeres motorjával a C6 utódjának készült. Mindhárom típus 1931 óta sorra döntötte a tartóssági rekordokat a Linas-Montlhéyi verseny pályán, akkora sikerrel, hogy mindhárman megkapták a versenyautóktól a Rosalie nevet. 1934 januárjától már Nouvell Habillage (új öltözet),néven emlegetett ,,csinosabb" karosszériával futottak néhány hónap múlva pedig torziós rugózású, független felfüggesztésű első futó művet kaptak. A Tracion Avant 1934-es bemutatása után a Rosaline-k a háttérbe húzódtak. A 4CV és a 11CV motorjaival szerelt a 7UA és a 11UA néven 1938 szeptemberéig kaphatóak voltak.