More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Riga 4 adatlapja

Jármű megnevezése:Riga 4
Típus:4
Gyártási év:1974
Lökettérfogat:50 cm3
Teljesítmény:2 Le
Hengerek száma:1 db
Sebességváltó:kétfokozatú
Üzemanyag kapacitás:4 liter
Max. sebesség:50 km/h
Tömeg:80 Kg
Futómű:
Legyártott darabszám:15000 db
Gyártási időszak:1969-1974
Egyéb:
Motorblokk típusa: S-52 Motor: Egyhengeres, döntött henger elrendezésű, kétütemű, porlasztós benzinmotor. Lökettérfogat: 49,8 ccm Sűrítési arány: 7.5...8,5. Porlasztó: K-35 V típusú egyfúvókás, egy fék levegőcsatornával. Kenés: keverékolajozás, üzemanyagba kevert kétütemű motorolajjal. Keverési arány bejáratásnál 16.1, 1000 km lefutása után 25:1 arányban. Hűtés: menetszeles ellenáramú léghűtés. Teljesítmény (kW/LE): 1,6/2,2 Legnagyobb sebesség: 50 km/h Tengelykapcsoló: olajban futó kéttárcsás, központi nyomórúgóval, huzalos működtetéssel. Sebességváltó: kétfokozatú, 3 tengelyes, "direkt" 2. fokozattal. Kerékhajtás görgős lánc segítségével. Indítás-fékezés: pedálhajtómű segítségével. Villamos berendezések: G-420 típ. lend kerékmágneses, segédtekercses, megszakítós gyújtóberendezés. 6 V, 15W teljesítményű világítási tekercs, fényszóró elöl 15/15 W-os biluxizzóval, hátul 5 W-os helyzetjelző lámpával, váltakozó áramú kürttel, melyek a kormányon található kombinált kapcsolóval hozhatók működésbe. Fékek: elől hátul pofás dobfékek, huzalos működtetéssel. Váz és futómű: hegesztett, csőből készült acél főváz, merevítésekkel. Elöl, hátul rúgóstagok, műbőrrel borított, párnázott nyereg. 16 collos küllős acélkerekek alumíniumból készült agyakkal, golyóscsapágyakkal. A Riga 4 mopedet 1969 és 1974 között gyártották. A bemutatott példány 1972-ben készült, gyűjteményembe 2008 novemberében került. Motor blokkfelújítás, fényezés történt. Krómozott alkatrészeinek egy része cserélve volt, csavarok, kisebb fém alkatrészek galvanizálásra kerültek. Jelenlegi állapotát 2009-be nyerte. el. Üzemképes, motorozható, napi használatra is alkalmas.