More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

BMW 501/6 adatlapja

Jármű megnevezése:BMW 501/6
Típus:Limuzin
Gyártási év:1958
Lökettérfogat:2100 cm3
Teljesítmény:72 Le
Hengerek száma:6 db
Sebességváltó:4 fokozatú manuális
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:150 km/h
Tömeg:1345 Kg
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1955-1958
Egyéb:
Km óra állás : 51.211 Az autó 1.5 éve került magyar országra, első és egyetlen tulajdonosa egy német orvos professzor volt és a halála után az örökösök értékesítették az évek óta a garázsban álló autót, amit nem lehetett beindítani. Minden számla, garanciális átvizsgálás, kezelési utasítás német precizitással eltéve és megőrizve az utókornak. Vásárlás után derült ki hogy egy jóakarója pár kg cukorral édesítette meg az üzemanyagot, ezért idő előtt kapott egy gyári cseremotort, amivel valószínűleg soha sem tudták használni az autót mivel az üzemanyagrendszert nem tisztították meg és ezért az Ac. pumpa szelepei állandóan beragadtak. (miután az üzemanyagot lecseréltem, derült ez ki) Az autó ettől eltekintve teljesen gyári eredeti, kopás nélküli kárpitok, gyári üléshuzat és szőnyegek, eredeti hibátlan krómozás, gyári fényezés, enyhén szoruló ajtózsanérok és 100%-ban komplett kopások nélküli alkatrészekkel rendelkezik. Amit még meg kell csinálni rajta az a fékek átvizsgálása (mivel a fékolaj elfolyt), az első futóműben szimmeringek cseréje, (mivel a tűgörgős futómű csapokat központi olajozó keni) egy teljes belső tisztítás, portalanítás, olajcserék, és a kipufogó rendszer javítása, fényezés átpolírozása. Ja és a duda nem akar megszólalni. 1-2 év és már kész is. Ezután már a vizsgáztatás nem jelent problémát. A motor: soros 6 hengeres, 2100 ccm, OHV Végsebesség: 150 km/h az utazója 145 km/h ( ezt egy előző példány, amit használtam és 30 évig volt nálam, simán, könnyedén, jókedvűen teljesítette) Fogyasztás: 10 lit/100km Futómű: Torziós rugózás, elől automata központi olajozás, tűgörgős csapágyazással Karosszéria: Gyönyörű, 6 személyes, tágas limuzin