More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Citroen DS-21 adatlapja

Jármű megnevezése:Citroen DS-21
Típus:ID 19 B
Gyártási év:1971
Lökettérfogat:2175 cm3
Teljesítmény:89 Le
Hengerek száma:4 db
Sebességváltó:4 fokozatú man. kormányváltós
Üzemanyag kapacitás:65 liter
Max. sebesség:189 km/h
Tömeg:
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1955-1975
Egyéb:
2010. márciusában került hozzám Gyuláról eléggé leharcolt állapotban, LHM hidraulikaolaj orrán- szárán folyt, alsó szőnyegkárpit hiányzott, fényezés töredezett volt, felső kárpiton tűsarkú cipők nyomai, hegesztett és eltörött hátsó emelőrúddal. Az autó megvásárlásában és el hozatalában Hegedűs János Citroen-es barátom segített, vele néztük át az autót először (aki nem mellesleg egy DS, CX, Ami, GS, Visa és sok-sok motor gondos gazdája, korábban minősítéseken is szakértőként vett részt, szóval szakértő), majd az első munkákban is ő segédkezett 42 C-os hőségben reggeltől-estig, többek között az új fűtésdob és az egyik hátsó emelőrúd beszerelésében, valamit a kormánymű első szétszedésében-összerakásában is. Tőle és fiától ifj. Hegedűs Jánostól azóta is folyamatosan tanulom a Citroen-es trükköket. Ezután a villamossági munkákkal kezdtem, egy új aksi után pécsi klubtársam Gulyás István kábelezte újra az egész autót, az utastérben és motortérben is. Az alkatrész folyamatos ellátásról Érdről György Balázs és ifj. György Balázs gondoskodik, az emelőrudak cseréjén át, sok egyéb alkatrészt kellett újra beszereznem, de soha nem tudok olyat kérni tőlük, ami ne lenne náluk. A fényezési munkákat első körben a pécsi Varga Tibor fényező műhelyében végezték el, az utómunkálatokra már Kozármislenyben került sor Czirják György munkáját dicsérte. Sólyom Norbert Citroen-es barátom egyszer azt mondta, hogy ha valami gondom van a kocsival, úgyis mindig hozzá jutok el majd valamilyen úton-módon, ez tényleg sokszor volt így, vele sikerült véglegesen megszüntetni az LHM csöpögését mindenhol (központi egységet cseréltünk, a tömítéseket mindenhol, illetve a hátsó emelőrudakat komplett gumiharangokkal, azóta nem csöpög sehol-semmi), de ő segített pl. az új vízpumpa beszerelésekor is, amúgy tőle kaptam a most bent lévő központi egységet és gömböket . A teljesen új alsó kárpitot Pécs-Újhegyen Házenauer Zsolt kárpitos cserélte ki teljesen újra, ő tette rendbe a tetőkárpitot és a hűtőn lévő bőrt is, az ülésekhez és az oldalsó kárpitokhoz szerencsére nem kellett nyúlni, azok nagyon jó állapotban vannak. Néhány apróbb-cseprőbb javítást az eltelt 2 év tapasztalatai alapján most már én is el merek kezdeni, a hátsó szintszabályzót már én tettem rendbe egyedül, feszültség szabályzót is cseréltem, ékszíjakat, illetve vízpumpát is részben egyedül, ilyen kaliberű dolgoknak most már neki tudok állni egyedül, a gömböket és én szoktam leszedni, nyomást mérni, visszatenni, de festegetek is, kárpitozgatok is itt- ott, egyszóval minden hétvégére kitalálok valamit, hogy mit kellene szerelgetni még rajta. A krómozási és polírozási munkákat Szilágyon Marosi Károly végzi, ez jelenleg is tart, várhatóan ez év tavaszára-nyarára lesz az autó olyan állapotban, hogy már csak néhány apróságot kell majd rajta bütykölni, bár az az érzésem, hogy egy ilyen autónál ennek a folyamatnak sohasem lesz vége… A vezetési élmény felejthetetlen és semmi máshoz nem hasonlítható!!!