More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Mercedes-Benz 230 SL Pagoda ( W113 ) adatlapja

Jármű megnevezése:Mercedes-Benz 230 SL Pagoda ( W113 )
Típus:Cabrio
Gyártási év:1965
Lökettérfogat:2300 cm3
Teljesítmény:150 Le
Hengerek száma:6 db
Sebességváltó:
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:200 km/h
Tömeg:1500 Kg
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1963-1967
Egyéb:
1963. márciusában a genfi szalonon egy új SL sorozat mutatkozott be a Mercedes-Benz standján. Elődeihez a tengelytávot kivéve semmiben sem hasonlított, teljesen új konstrukciós irányelvek szerint terveződött. A 230 SL a W 111-es megerősített padlólemezét és futóműveit kapta meg, az alapmotor szintén a 220 SE típusból származott, melyet nagyobbra fúrtak, más hengerfejjel és más befecskendező rendszerrel láttak el. Az így elkészült 150 lóerős gyönyörű roadster az első volt a sportkocsik között, melynek biztonsági utascellája és elöl-hátul gyűrődő zónai voltak. Választható volt kézi, vagy automataváltóval, melyet az amerikai piac részesített előnyben. A névben szereplő „Pagoda" elnevezés a levehető kemény tető szokatlan formájából adódik. A tetőt a merevség érdekében homorúra tervezték, ezzel növelve az oldalablakok méretét, javítva a kilátást és a ki-beszállást az autóba. A 230 SL-t 1967. januárjáig gyártották.