More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Simson 425T Sóco Attila Felújítása. adatlapja

Jármű megnevezése:Simson 425T Sóco Attila Felújítása.
Típus:
Gyártási év:1950
Lökettérfogat:247 cm3
Teljesítmény:12 Le
Hengerek száma:1 db
Sebességváltó:Négy fokozatú kézi.
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:100 km/h
Tömeg:140 Kg
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1950-1958
Egyéb:
1949-ben már elkészült az első három működő képes AWO 425 példány. Még 10 kg-ot karcsúsítottak rajtuk és megjelent a legendás AWO dizájn. 950-ben már 25 prototípus készült el, megindultak a tarós tesztelések is. Márciusban a Lipcsei Vásáron már külön standon mutatták be az első szériás AWO-t. Közben elkezdődött a sorozatgyártás is az újjáépített gyárban. Az év végére 1000 db készült el. E példányokat zömében a Szovjetunióba szállították jóvátételként. Jellemzőjük a piros üzemanyagtartály nagy zöld AWO logóval, az vázszám a váznyaktábla alatt volt, a pumpa szemből nézve a jobb oldali bakteleszkóp előtt volt, a kürt pedig a bal oldalon volt a hátsó hajtás mellet. illetve az EMW-ről ismert eléggé nyitott kivitelű kipufogó. A lámpafejen csak a töltés visszajelző kapott helyet a jobb oldalon. A gyújtáskapcsolón nem volt burkolat. Mechanikus kivitelű a fényváltó. Drilastic nyereggel szerelték a korai példányokat. Elöl 160mm-es fékdob lassította a motort. Az üzemanyagról SUM porlasztó gondoskodott, de már a BVF felirat utalt a berlini gyártásra. Az EMW-vel megegyező benzincsap került rá. Az 1951-es Lipcsei Vásáron már a Stoye oldalkocsis AWO 425 volt a középpontban. Lassan, de kezdett felfutni a sorozatgyártás is. Elkészült 7300 db részben piros tankos AWO. Forrás: www.eredetisimson.hu