More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Edsel Pacer adatlapja

Jármű megnevezése:Edsel Pacer
Típus:Sedan
Gyártási év:1958
Lökettérfogat:5911 cm3
Teljesítmény:
Hengerek száma:8 db
Sebességváltó:automata
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:
Tömeg:
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:
Egyéb:
Az autót a v8cars.hu hirdetései között láttam meg 2007-be, írtam az eladónak egy e-mailt, hogy megvan-e az autó és szeretnék több képet róla. Mikor a válasz és a képek megérkeztek, akkor már eldöntöttem hogy ez az autó kell, még akkor is ha "projekt", mert ez a forma nagyon tetszik. Mikor először megláttam élőben, akkor rájöttem, hogy a képről épnek tűnő részek korántsem épek, de a lemez pótolható, nem ijedtem meg a felülettől. Vigasztalt az a tudat, hogy mindene eredeti és jobbára hiánytalan a jármű. Az alku után egy tréler leszervezése volt a feladat, hogy az autó hazakerüljön, ez is sikerült kisebb nehézségek után. A hazaérkezés utáni reggelen megpróbálkoztam egy indítással, ami a gyújtás beállítása és egy kis "benzinlocsolás" után meglepően hamar sikerült is. Az adatairól pár szót: 361 CID-es (5911 ccm) V8-as motor van benne, 3 sebességes automata váltóval. A váltó a kormány közepén található nyomógombokkal hozható működésbe, ezt a módszert csak az 1958-as Edselekben alkalmazták (Teletouch váltó). Sajnos a márka nem váltotta be a hozzá fűzött reményt így csak 2 évig, 1958-60-ig gyártották (körülbelül 6000 darabot). Rengeteg legenda kering arról, hogy miért gyártották ilyen rövid ideig. Vannak, akik a márkanevet hozzák fel bukóoknak (Edselnek hívták Henry Ford fiát), vannak akik a hűtőmaszk formáját tulajdonítják a márka elbukási okának (egyesek szerint szexuális szimbólum, az akkori mendemondák szerint nőjogi szervezetek is tiltakoztak a márka ellen).