More

Felújítás és alkatrész beszerzés akár külföldről is!!!

Újíttasson vagy kerestessen alkatrészeket az Oldtimer-Info-val legyen szó AUTÓ-ról vagy MOTOR-ról!!!

Az ország számos pontján rendelkezünk kiváló és megfizethető munkát végző szakemberekkel. Nem kell messze szállíttatnia!

Esetleg csak alkatrészekre vagy katalógusra lenne szüksége, akkor hívjon a 06-30-755-19-45 vagy küldjön email-t az oldtimerinfobg@gmail.com-ra.



Legfrissebb Cikkek

  • Cassovia Retro 2014

    Május 10-11-én rendezték meg Kassán a hagyományos "Cassovia Retro" elnevezésű veteránjármű találkozót.

    Bővebben

  • Atlantic Motors Teljesítmény túra 2013

    Szeptember 21-én 9. alkalommal került megrendezésre az Atlantic Motors amerikai autós bolt által támogatott túraverseny....

    Bővebben

  • Transfagarasan----Át kellés a fagyos Fogarason Veterán járgánnyal Október elején?

    Lajikus azt mondja lehetetlen...

    Bővebben

  • 15. Mezőkövesdi Gépész Találkozó...

    Szeptember elején megrendezték Mezőkövesden a 15. Mezőgazdasági Gépésztalálkozót....

    Bővebben

  • Regis TAP Classic Car Tour 2013

    Beszédes képek.......................

    Bővebben


Régebbi Cikkek

Az oldalt ennyien látogatták:

Counter Tumblr

Ariel VH 500 MotoMania adatlapja

Jármű megnevezése:Ariel VH 500 MotoMania
Típus:
Gyártási év:1950
Lökettérfogat:497 cm3
Teljesítmény:26 Le
Hengerek száma:1 db
Sebességváltó:
Üzemanyag kapacitás:
Max. sebesség:
Tömeg:
Futómű:
Legyártott darabszám:
Gyártási időszak:1945-1958
Egyéb:
Az Ariel márka a Brit motorkerékpár gyártás úttörőinek sorába tartozik. 1890-ben kezdték a gyártást De Dion motorblokkal. Az Ariel a gyártáshoz különféle motorblokkokat használt, (White and Poppe, MAG, JAP, Blackburne, stb.) mielőtt a saját motorblokkjukat elkészítették volna a húszas évek vége felé. Az egyhengeresek és a háború utáni kéthengeresek nagyon konvencionálisak voltak, de a méltán híres Square Four a motorkerékpár gyártás egyik jelentős és különleges vívmánya volt. 1959-ben az Ariel leállt a négyhengeres motorkerékpárok gyártásával, és csak kétféle modell gyártását folytatta. (250 cm Arrow és Leader) Ezekkel a motorokkal próbáltak az akkor feltörekvő Japán modellek ellen felvenni a kesztyűt. Az Ariel motorkerékpárok gyártása 1967-ben állt le.